“Hlavním cílem je poskytování kvalitní péče pacientům.”
V souladu s tímto cílem a hlavní činností Krajské nemocnice Liberec, a. s. klademe důraz na neustálé zvyšování kvality poskytovaných služeb a také na naplnění očekávání pacientů, a to především ve 2 oblastech:
OBLAST KVALITY:
- bezpečí, úcta a respekt k pacientovi
- poskytování informací a komunikace o nemoci, prognóze, poskytované péči, o tom jak, se chovat po propuštění ze zdravotnického zařízení apod.
- zahrnutí pacientů do rozhodování
- příjemné prostředí
- dostupnost a čekací doba na poskytnutí péče
PODMÍNKY KVALITY:
- minimalizace rizik
- efektivita, ekonomičnost a optimální využití všech zdrojů
- koordinace všech procesů, činností (postupů)
- spoluúčast zaměstnanců (každý ovlivňuje svojí činností přímo či nepřímo výslednou kvalitu péče)
- komunikace a efektivita řízení
Externí audity nám pravidelně posuzují míru plnění požadavků přijatých norem kvality.