PROVOZNÍ DOBA ODBĚROVÉHO STANOVIŠTĚ!
Provozní doba PCR testy pro samoplátce, žadatele s doporučením KHS/praktického lékaře a zájemce o antigenní testování se řídí našimi personálními a technickými kapacitami. Upravujeme ji podle našich možností se zřetelem na aktuální poptávku. Naším cílem je umožnit testování co největšího počtu lidí v krátké době. Aktuální časy a kapacity jsou k dispozici v objednacím kalendáři.
Dovolujeme si Vás upozornit, že objednací čas je orientační. Přes naši velkou snahu může na odběrovém místě docházet k určitým časovým prodlevám a čas odběru se může mírně lišit. Děkujeme Vám za pochopení.
Objednání je možné pouze přes webovou aplikaci:
- Objednaný klient se dostaví ve stanovený termín na Stacionární odběrové místo (Husova ulice, za budovou K – infekční, kožní odd. – vjezd autem není umožněn).
- Testy bývají vyhodnoceny do 48 hodin.
Pokud se stane, že žadatel zadá špatné telefonní číslo a výsledek testu neobdrží, je možné zaslat požadavek na dohledání výsledku na email: covid-info@nemlib.cz. Laboratoř telefonicky kontaktujte pouze v nejnutnějších případech.
Info k jazykovým mutacím – pokud má pacient žádanku od lékaře a výsledek testu chce využít na cestu do zahraničí – překlad do jazykové mutace si zařizuje svépomocí.
Informace pro indikované KHS nebo praktickým lékařem
Postup testování
- žadatel (lékař, KHS) musí vystavit žádanku ÚZIS,
- po vystavení elektronické žádanky se pacient objedná prostřednictvím webové aplikace na nemlib.cz,
- pacient se na odběrové místo dostaví ve stanovený termín a čas (prosíme o přesné dodržování stanoveného času tak, aby nedocházelo k hromadění pacientů),
- 1 hodinu před odběrem prosíme nejíst, nepít, nekouřit, nepoužívat ústní vody, nežvýkat!
- pacient bude na místě dbát platných epidemiologických nařízení (rouška, rozestupy, atd.),
- pacient bude mít připravenu kartičku pojištěnce a průkaz totožnosti,
- výsledek testování bude zaslán písemně žadateli (lékař, KHS) a formou SMS zprávy pacientovi.
Informace pro samoplátce:
Postup testování
- Žadatel není indikován KHS ani žádným lékařem, test potřebuje pro vlastní potřebu.
- Žadatel se zaregistruje v objednávkovém systému v sekci Samoplátci – testování COVID-19 všední den nebo víkend.
- Žadatel vyplní všechny požadované informace, pokud nebudou správně uvedeny údaje ve formuláři, nebude objednávka platná a vyšetření se neuskuteční.
- Žadatel bude vyzván k úhradě částky za test, která činí 1 510 Kč.
- Platba za odběr bude probíhat on-line (platebním převodem, nebo platební kartou); platba v hotovosti z epidemiologických důvodů není možná, hotovost nebude akceptována!
- Čas vyhrazený na provedení platby je 30 min:
– v případě, že v tomto časovém limitu nedojde k potvrzení platby, registrovaný čas je zrušen,
– v případě, že v tomto časovém limitu dojde k potvrzení platby, na základě údajů uvedených v on-line formuláři bude na e-mail klienta zaslaný doklad o zaplacení. - Žadatel/samoplátce se dostaví přímo před odběrový stan ve stanovený termín a čas (prosíme o přesné dodržování stanoveného času tak, aby nedocházelo k hromadění pacientů). Podmínkou odebrání je objednání se přes objednávkový formulář a úhrada ceny za odběr a test.
- 1 hodinu před odběrem prosíme nejíst, nepít, nekouřit, nepoužívat ústní vody, nežvýkat!
- Žadatel bude na místě dbát platných epidemiologických nařízení (rouška, rozestupy, atd.).
- Pacient bude mít připravenu kartičku pojištěnce a průkaz totožnosti.
- Výsledek testu bude žadateli (pacientovi) zaslán elektronicky na e-mail, který uvede při objednávce. E-mail si otevře na základě SMS kódu, který žadateli také zašleme na telefonní číslo uvedené při objednávce. Výsledky jsou zpracovány ve třech jazycích.
- Na základě údajů uvedených v on-line formuláři bude na e-mail klienta zaslán certifikovaný laboratorní výsledek i lékařské potvrzení o výsledku testu.
- Objednací čas je určen pro objednávku 1 osoby. t.j. každý odběr je nutné zadat samostatně s rozdílnými rezervačními údaji osoby, u které se bude odběr realizovat.
Není možné zadat 1 osobu na více termínů, jelikož dle těchto údajů Vám připravíme žádanku na odběr. - Stornování rezervace je možné pouze odkazem na konci rezervačního mailu, jiným způsobem nelze rezervaci stornovat. Stornování rezervace je možné maximálně hodinu před plánovaným odběrem.
V případě stornování termínu odběru pro samoplátce (a to jak v případě změny na jiný termín, tak v případě úplného storno rezerva) je účtován poplatek ve výši 200 Kč – tento poplatek bude sražen z uhrazené částky za testování.
Žádosti o vrácení platby za stornovanou rezervaci zasílejte s Vaším číslem účtu na adresu: nemlib@nemlib.cz (tato adresa neslouží pro stornování rezervace). - Není možné přesunout samoplátce z objednaného termínu na jiný termín (nutné zrušit rezervaci a objednat nový termín).
Není možné přijít na jiný než objednaný termín.
V případě dotazů nás kontaktujte na telefonním čísle 778 421 599, volejte v pracovní dny od 9 do 12 h.